Jesteś tutaj: Witamy  ›  Zespół

Zespół

dr n. med. Paulina Hejduk

Kierownik Centrum Wsparcia Nauki
+48 42 272 54 43
+48 723 991 190
paulina.hejduk@umed.lodz.pl

OBSZAR KRAJOWYCH PROJEKTÓW NAUKOWYCH

mgr Edyta Czerwińska

Koordynator ds. krajowych projektów naukowych
+48 42 272 54 43
+48 785 911 599
edyta.czerwinska@umed.lodz.pl

mgr Magdalena Orłowska

Specjalista ds. projektów
+48 42 272 54 43
+ 48 887 761 855
magdalena.orlowska@umed.lodz.pl

mgr Katarzyna Sufleta

Specjalista ds. projektów
+48 42 272 54 43 katarzyna.sufleta@umed.lodz.pl

mgr Edyta Bajer

Specjalista ds. projektów
+48 42 272 54 43
+48 887 761 854
edyta.bajer@umed.lodz.pl

ZAKRES KOMPETENCJI:

  • koordynowanie i nadzorowanie realizacji projektów naukowych (aplikacja, umowa, realizacja, sprawozdawczość),
  • monitorowanie dostępności źródeł finansowania projektów,
  • realizacja działań informacyjnych także e-learningowych,
  • ewaluacja projektów,
  • koordynowanie procesu przygotowywania umów konsorcjum/porozumień,
  • optymalizacja procesu w zakresie realizacji projektów naukowych,
  • prowadzenie konsultacji,
  • monitorowanie stopnia realizacji projektów,
  • ekspert procesu w zakresie realizacji projektów naukowych – ( E. Czerwińska)

OBSZAR NAUKI

mgr Joanna Włodarczyk

Koordynator obszaru nauki
+48 42 272 54 45
+48 506 209 336
joanna.wlodarczyk@umed.lodz.pl

mgr Katarzyna Milbrandt

Starszy specjalista ds. nauki
+48 42 272 54 45
katarzyna.milbrandt@umed.lodz.pl

ZAKRES KOMPETENCJI:

  • sprawozdawczość POLon w zakresie liczby pracowników prowadzących działalność naukową (liczba N), dziedzin i dyscyplin,
  • gromadzenie i przekazywanie informacji dot. liczby N, dziedzin i dyscyplin pracowników UMED,
  • obsługa administracyjna i nadzór nad przyznawaniem nagród naukowych,
  • obsługa administracyjna Senackiej Komisji ds. Nauki i Nagród,
  • przygotowywanie zestawień dotyczących zakupu aparatury powyżej 500 000zł finansowanych przez MNiSW,
  • nadzór nad procedurami dotyczącymi przewodów habilitacyjnych i profesur wszczętych po 01.10.2019 r.,
  • ocena dokumentacji sporządzanej w związku z wnioskami o nadanie tytułu profesora,
  • nadzór nad procedowaniem umów w zakresie badań z dziedziny nauki,
  • obsługa administracyjna Rady Naukowej Uczelni,
  • przeprowadzanie procedury nadania tytułu doctor honoris causa – dotyczy recenzji i recenzentów,
  • współpraca w zakresie przygotowania materiałów informacyjnych oraz zestawień dotyczących nagród,
  • akceptacja projektu aktu prawnego – opracowanie zarządzeń i uchwał,
  • sprawozdawczość,
  • ekspert procesu w zakresie obsługi naukowych umów cywilno-prawnych (J. Włodarczyk),
  • ekspert w zakresie Aplikacji AP10.02 dorobek naukowy – dodawanie osiągnięć naukowych (J. Włodarczyk).